Thursday, February 19, 2015

RUNNINGMAN versi An Nur Comittee

selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.semoga kita berada dalam jagaan dan rahmatNya.....dah lama tak update..serius lama sangat sampai rasa banyak benda yang nak dikongsi tapi tak tahu macam mana nak diceritakan dekat sini.

firstly nak throwback pasal aktiviti RUNNINGMAN versi ANC yang mana telah diconduct oleh aku sendiri dan banyak dibantu oleh sahabat2 ANC yang lainnya pada sem 1yang lepas.

banyak pengalaman dan pengajaran yang dipelajari dan alhamdulillah aktiviti ini dapat sambutan hangat dari kalangan putri2 KMPP sehinggakan pada permulaannya hanya 8 kumpulan sahaja yang akan berentap bertukar menjadi 16 kumpulan dimana satu kumpulan tu terdiri daripada 10 org peserta....tidak cukup tangan kaki nak handle..tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.

dan yg paling penting dan paling menggembirakannya ialah MY PRAKMATES K1P18 dapat JOHAN dalam runningman ni..tahniah dekat depa...waktu kira markah tu serius tak percaya prakmates sendiri yang menang sampai mintak orang lain tolong kirakan..alhamdulillah...

sungguh Runningman ni banyak mengikat tali persahatan aku dengan ahli ANC yang lain dan makin menguatkan silaturahim antara aku  dan prakmates..^ ~ ^














No comments:

MOTNC dan bercuti di Kuching, Sarawak.

Alhamdulillah. Diberi kekuatan dan masa lapang untuk terus update isi blog ini. Untuk post kali ini, aku mahu kongsikan pengalaman aku p...