Thursday, February 19, 2015

Karnival Kokurikulum Matrikulasi (KAKOM)

ok kali ni nak throwback balik event yang berlaku pada bulan oktober tahun lepas ofkos la sem 1 yang lepas...alhamdulillah aku telah dipilih untuk menjadi SUKARELAWAN KAKOM ..satu peluang yang sangat bermakna dalam hidup aku..sebab KAKOM ni program peringkat kebangsaan tau..

untuk kali ni KMPP telah dipilih untuk jadi tuan rumah memang sangat diperlukanlah kan sukarelawan..so kitaorg bdk2 KMPP yang lebih dari 2000 orang ni terpaksa la berebut-rebut nak memenuhi 300 tempat dan alhamdulillah aku telah dipilih....


alhamdulillah banyak perkara yang dipelajari dan serius perlukan tahap kesabaran yang tinggi nak handle...even kena marah kena caci...semua tu masih tak bleh menggangu keseronokan yang dirasai saat itu..aku ditugaskan pada bahagian PETANQUE..pada awalnya rasa macam "ala boringnya ..kenapalah dapat bahagian ni..." sbb waktu tu pikir PETANQUE ni satu sukan yang membosankan..tapi setelah berkampung seminggu dekat court petanque dan tengok sendiri permaianan dia..aku dah MULA JATUH CINTA dengan PETANQUE sampaikan haritu daftar petanque as my kelab ketika KOKO.


serius seminggu dekat KMPP waktu KAKOM tu sangat seronok sehinggakan bleh buat "SALAM RENTUNG DARI KMPP" sebab muka memang burn teruk..hehehee..dapat tengok perasmian KAKOM live ..dapat lepaskan belon time perasmian dan sebagainya..serius cakap beruntung gila jadi batch sesi 14/15 sebab berkesempatan nak rasai KAKOM..dan alhamdulillah KMPP telah dapat naib johan keseluruhan..






No comments:

MOTNC dan bercuti di Kuching, Sarawak.

Alhamdulillah. Diberi kekuatan dan masa lapang untuk terus update isi blog ini. Untuk post kali ini, aku mahu kongsikan pengalaman aku p...