Thursday, February 19, 2015

PSPM 1 meningkatkan keyakinan

nak throwback kejap..ok ..pada awal sem 2 aku telah pon dapat keputusan PSPM 1 dan alhamdulillah..aku mendapat keputusan yang amat memberansangkan dan aku amat berpuas hati dengannya even tak dapat 4rata tapi just dapat 3.43..aku bersyukur sangat kerana Allah telah memberi pertolongan kepadaku..jika nak dibandingkan dengan UPS1 ...PSPM1 ni resultnya 2x lebih baik dari UPS1 dulu..sebab kali ni aku takde failed..alhamdulillah..

serius memang tak percaya sebab time UPS1 ,chemistry aku failed membuatkan pointer yang patutnya dapat >3.00 dapat <2.00 ja...tapi ahamdulillah PSPM1 aku dapat B..memang sangat tak dijangka..apa2 pon semuanya datang dari Allah..jadi rasa bersyukur tu mesti ada....sungguh bila dapat result PSPM1 ni..aku lebih bermotivasi dan yakin aku mampu lakukan jika aku paksa diri dan kuatkan usaha..sbb "IF YOU DONT PUSH YOURSELF ,WHO ELSE?"...moga2 result untuk UPS2 dan PSPM2 yang akan datang lebih baik dari result2 yang sebelum ni..amin..
~wassalam~

No comments:

MOTNC dan bercuti di Kuching, Sarawak.

Alhamdulillah. Diberi kekuatan dan masa lapang untuk terus update isi blog ini. Untuk post kali ini, aku mahu kongsikan pengalaman aku p...